TACK alla medlemmar

TACK alla medlemmar och övriga biobesökare för det gångna filmåret. Nytt för säsongen var publikens betyg. Det blev succé! Resultatet av omröstningarna kan du läsa här på hemsidan.

Nu pågår som bäst planeringen inför nästa säsong. Vi har fått klartecken att visa våra filmer på Röda Kvarn även under hösten 2010. Vi väljer höstens filmer i slutet av sommaren och precis som vanligt får alla medlemmar filmprogrammet hem med posten. Ny säsong och nytt medlemskap börjar i samband med filmvisningen i höst. Tills dess får du läsa filmprogrammet här på hemsidan. Vi lägger ut det så snart det är färdigt.

Filmklubben fortsätter vara en aktiv medlem i Filmfest Bollnäs och det blir en filmfestival även i höst. Håll utkik efter programmet på www.filmfestbollnas.se

Vi vill hälsa alla välkomna tillbaka till oss i höst. För visst är film bäst på bio! Men först ska vi njuta av sommar, sol och bad. Men nog gör ni som vi -visst tittar ni väl på film fast det är sommar…

Vi ses i salongen!